RAWAT: Majalah Maya . Media Asas Kesihatan . Rencana . Foto . Rawatan dan Penyembuhan Dari Serangga dan Haiwan . Bahan-bahan Terbaik Untuk Kesihatan . Selamat Datang . Kepada Semua Pengunjung . Editor: Azmi Mohd. Salleh

Ahad, 6 Oktober 2013

Alga Mekah


ALGA MEKAH

ALGA MEKAH dikenali juga Kombucha Tea digunakan di zaman Empayar T-Sing lagi dan terkenal di 20 buah negara. Telah dibawa ke Malaysia dalam tahun 1960-an.

Dalam amalan tradisional Alga Mekah bertindak memulihkan kesihatan bagi tujuan merawat penyakit-penyakit Strok/Kanser, Kencing Manis, Migrain/Tiroid, Menguruskan Badan, Sakit Angin Gastrik, Gout/Bisa Tapak Kaki, Batu Karang/Prostat, Sembelit/Lenguh Sendi, Sukar Buang Air Besar dan Air Kecil, Tekanan Darah Tinggi, Memulihkan Tenaga Batin, Batuk Berpanjangan/Asma (Lelah), Keletihan, Sukar Tidur, Tidur Tidak Lena, Sakit Pinggang dan Belakang. Selain itu penemuan juga mendapati dapat merawat Mati Pucuk, Alergik/Azema, Dialisis, Menambahkan Keinginan Seks Lelaki/Perempuan, Gigitan Binatang Berbisa dan Luka Disebabkan Kencing Manis.

Harga sebotol RM30-00. Sila hubungi nombor telefon di bawah. Penerangan akan diberikan setiap kali pembelian.




Jurufoto:
AZMI MOHD. SALLEH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan